Od dnia 10 września 2018 roku sprawy związane z prawami jazdy będą realizowane w nowym pomieszczeniu

Uprzejmie informujemy, że od dnia 10 września 2018 roku sprawy związane z prawami jazdy będą realizowane przez Wydział Komunikacji, Drogownictwa i Transportu w pokoju 08 (poziom 0). Nr kontaktowy - 34/351-05-12.

Równocześnie informujemy, że całość spraw związanych z rejestracją pojazdu (m.in. rejestracja pojazdów nowych i używanych, odbiór stałych dowodów rejestracyjnych, zgłoszenie zbycia pojazdu, wyrejestrowanie pojazdu, dokonanie wpisów do dowodów rejestracyjnych) będzie realizowana przy stanowiskach pracy w pokoju 03 (poziom 0). 
Nr kontaktowy – 34/351-05-16.

Przypominamy także, że przy załatwianiu spraw z zakresu rejestracji pojazdów istnieje możliwość telefonicznego umówienia się celem dokonania odpowiednych czynności na konkretny termin – nr tel. 34/351-05-23.

Informujemy także, że od września 2018 roku sprawy naszych petentów z zakresu rejestracji pojazdów i praw jazdy załatwiane będą przez Wydział Komunikacji, Drogownictwa i Transportu w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach 7:30 – 15:00, natomiast 
w środy w godzinach 7:30 – 16:30.

Renata Baron

Inspektor w Wydziale Komunikacji, Drogownictwa i Transportu

Tel.: +48 (34) 351 05 00 wew. 531

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WWW: www.lubliniec.starostwo.gov.pl

Urząd gminy informuje, że od 4 czerwca 2018r. można składać wnioski na dofinansowanie
przedsięwzięć związanych z wymianą starego źródła ciepła (na paliwa stałe) na nowy kocioł gazowy,
olejowy, elektryczny lub kocioł na paliwa stałe (węgiel kamienny lub biomasę) spełniający wymogi
5 klasy według kryteriów zawartych w normie PN-EN 303-5:2012.
Dotację można uzyskać tylko na zakup fabrycznie nowego urządzenia, przy jednoczesnej
trwałej likwidacji starego pieca węglowego.
Maksymalna kwota dofinansowania jaką można otrzymać wynosi 50% udokumentowanych
łącznych kosztów kwalifikowanych brutto, lecz nie więcej niż 6.000 zł brutto dla jednego budynku.
Dotacja obejmuje:
• demontaż i likwidację starego źródła ciepła,
• zakup i montaż nowego źródła ciepła,
• zakup i montaż niezbędnej armatury towarzyszącej tj. czopuch, pompa obiegowa, zawory
przelotowe i zwrotne, zawór trój-/czwór-drogowy, niezbędny osprzęt do zainstalowania
nowego źródła ciepła, zespół rurowy, izolacja rurociągów, naczynie wzbiorcze lub przeponowe.
Wszelkie pozostałe koszty zwiazane np. z wykonaniem instalacji c.o., automatyki pokojowej
i pogodowej, zakupem i montażem bojlera czy przebudową przewodu kominowego nie podlegają
dofinansowaniu.
Dofinansowaniu nie podlega również wymiana instalacji źródeł ciepła w budynkach nowo
wybudowanych lub będących w trakcie budowy (tj. nie oddanych do użytkowania), w których nie było
dotychczas zainstalowanego źródła ciepła.
WAŻNE!
• dofinansowanie do wymiany pieca przyznaje się tylko raz dla danego budynku,
• dofinansowanie będzie udzielane tylko do wymiany pieca dokonanej po terminie wejścia
w życie regulaminu,
• wnioski będą przyjmowane i rozpatrywane według kolejności wpływu.
• w przypadku wpłynięcia większej liczby wniosków na kwotę przekraczającą wielkość środków
przewidzianych w danym roku w budżecie na ten cel - decyzje o dofinansowaniu będą
realizowane w pierwszej kolejności w następnym roku kalendarzowy.
Przed przystąpieniem do wymiany pieca i złożeniem wniosku prosimy o zapoznanie się
z Uchwałą Nr 26/XXXIX/2018 Rady Gminy w Boronowie z dnia 18 kwietnia 2018r. w sprawie
przyęcia Regulaminu udzielania osobom fizycznym dofinansowania ze środków budżetu gminy do
wymiany źródeł ciepła w budynkach/lokalach mieszkalnych położonych na terenie Gminy Boronów
znajdującą się na stronie internetowej http://www.boronow.bip.net.pl/ w zakładce: Prawo lokalne -
Uchwały .
Dodatkowych informacji można uzyskać w siedzibie urzędu gminy, II piętro - pokój nr 7,
tel. (34) 35 39 100 wew. 21

Załączniki:

 

Urząd Gminy Boronów informuje o konieczności zgłaszania odnaleziania padłych dzików do Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w powiecie lublinieckim

pod nr tel. 0343513150.