Przypominamy, że wszystkie płatności tj. woda/ścieki, odpady, podatek można dokonywać na następujące numery kont bankowych:


86 8288 1014 2001 0000 0450 0010 - WODA, PODATKI, INNE
12 8288 1014 2001 0100 0450 0226 - ODPADY

Od 13 sierpnia producenci rolni, których gospodarstwa zagrożone są utratą płynności finansowej
w związku z ograniczeniami spowodowanymi przez epidemię COVID-19 oraz ci, którzy nie otrzymali tzw. pomocy suszowej za 2019 r. mogą ubiegać się o wparcie finansowe.

Wnioski o wsparcie można składać w biurach powiatowych ARiMR. Ostateczny termin ich składania
nie został określony, jednak Agencja może przyznać pomoc tylko do 31 grudnia 2020 r. i w tym terminie musi ją również wypłacić. Szybkie złożenie dokumentów gwarantuje więc szybszą wypłatę środków.
Wnioski można przekazywać za pośrednictwem platformy ePUAP lub wysłać przesyłką rejestrowaną. Dokumenty można także złożyć osobiście, o ile w danej jednostce istnieje taka możliwość. Można je również dostarczyć do specjalnych wrzutni, ustawionych w placówkach terenowych Agencji. W tym wypadku, jeżeli wnioskodawca chce otrzymać potwierdzenie złożenia, powinien dołączyć do wniosku dane kontaktowe - adres e- mail bądź nr telefonu komórkowego - ze wskazaniem, że za tym pośrednictwem Agencja ma poinformować o przyjęciu wniosku poprzez wrzutnię.
O pomoc mogą ubiegać się właściciele gospodarstw rolnych, którym zagraża utrata płynności finansowej wywołana koronakryzysem i nie otrzymali oni pomocy na szkody spowodowane
w 2019 roku przez suszę i inne niekorzystne zjawiska atmosferyczne. Jednym z warunków przyznania pomocy jest złożenie oświadczenia o wycofaniu wniosku złożonego w 2019 roku dotyczącego pomocy na szkody spowodowane suszą i innymi niekorzystnymi zjawiskami.
Pomoc będzie miała charakter pomocy publicznej.
Wszelkie pytania dotyczące naboru wniosków o przyznanie pomocy można kierować do biur powiatowych Agencji lub na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Przedstawiamy Państwu Raport o stanie Gminy Boronów za 2019 rok. Zgodnie z nowymi regulacjami ustawy o samorządzie gminnym, dokument ten prezentuje się mieszkańcom oraz radnym, aby umożliwić ocenę działalności Wójta Gminy w poprzednim roku kalendarzowym.
Sesja Rady Gminy Boronów, na której przeprowadzona zostanie debata nad raportem odbędzie się w dniu 20 lipca 2020 roku o godzinie 16.00. w sali narad Urzędu Gminy.
Każdy z mieszkańców może zgłosić swój udział debacie. Warunkiem dopuszczenia do dyskusji jest złożenie w sekretariacie Urzędu Gminy zgłoszenia popartego podpisami co najmniej 20 osób. Zgłoszenie powinno zawierać imię nazwisko osoby, która chce zabrać głos w debacie oraz listę popierających ją osób (imię i nazwisko, adres zamieszkania, podpis)
Zgłoszenie powinno zostać złożone najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który została zwołana sesja.


RAPORT O STANIE GMINY BORONÓW


Wzór zgłoszenia do udziału w debacie

Urząd Gminy w Boronowie przyjął wyzwanie Urzędu Miejskiego w Woźnikach

Gaszyn Challenge to ogólnopolska akcja, w której chodzi o pomaganie półtorarocznemu Wojtusiowi, cierpiącemu na rdzeniowy zanik mięśni. Zasady akcji są proste. Nominowani muszą wykonać ćwiczenie - 10 pompek/przysiadów. Jeżeli je wykonają wpłacają minimum 5 zł, a jeżeli nie, to wpłacają minimum 10 zł. Pieniądze wpłacamy tu https://www.siepomaga.pl/gaszynchallenge

Nominowani mają 48 godzin na wykonanie zadania i mogą nominować minimum 3 osoby/podmioty.
Urząd Gminy w Boronowie do wykonania zadania nominuje:

  • Urząd Gminy Koszęcin
  • Urząd Gminy Herby

Powodzenia !

ugchallange